Locatie-onafhankelijk koppelen van IP telefoons en 3CX apps om te bellen
Geen extra kosten voor 3CX app en webclient om te bellen, te chatten en weergeven van status
Opnemen en achteraf beluisteren van gesprekken
Omzetten van voicemail en gespreksopnames naar tekst (transcriptie) door middel van AI (3CX, Google Speech of OpenAI Whisper)
Classificeren van gespreksopnames met sentimentscore via AI
Voicemail en voicemail naar email
Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
Wachtrijen en wachtmuziek
Automatisch in- en uitloggen in wachtrijen op basis van je status (beschikbaar/afwezig/niet storen)
Doorschakelen op basis van tijdcondities of kalender condities
Doorschakelen op basis van de status van de gebruiker (beschikbaar/afwezig/niet-storen)
Hot Desking (verschillende gebruikers kunnen inloggen op 1 telefoon)
Conference call mogelijkheid
Gesprekken parkeren
Telefoonnummer doorschakelen op basis van kantooruren of feestdagen
Inkomend en uitgaand routeren van gesprekken op basis van patroonherkenning
Ondersteuning voor intercom, indien ook ondersteund door de telefoons
Ondersteuning voor video telefoons
Bedrijfstelefoonboek wat automatisch synchroniseert met ondersteunde telefoons
Geen telefoon registratie problemen bij gebruik van gratis 3CX SBC software
Gebruik maken van Call Scripts met aparte software voor complexere (interactieve) dialplans
Telefooncentrale beheer & rapportage
Admin webinterface om gebruikers te beheren, gebruikersrechten en belplan in te stellen
Instellen van afdelingen (departments) met eigen openingstijden en vakantiemeldingen
Gedetailleerde gespreks- en wachtrijrapportage
Direct opnemen en instellen van af te spelen berichten
Automatisch configureren van IP telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware bij ondersteunde telefoons
Blokkeren van nummers en specifieke landbestemmingen
Blokkeren van admin toegang op basis van IP adres
Overzicht van (aantal) lopende gesprekken
Overzicht van geregistreerde medewerkers en telefoons
Backup/restore mogelijkheid
Automatisch extern opslaan van backups, gespreksopnames, voicemails, faxen en chat teksten (Google Storage, SMB, (S)FTP, SharePoint)
Automatisch downloaden en installeren van 3CX updates
Audit log om te zien wie welke wijzigingen heeft gemaakt
Telefooncentrale technisch
SIP ondersteuning
TLS/SRTP ondersteuning voor beveiligde gesprekken
IPv6 ondersteuning
Ondersteunde codecs:
Audio: G.711 (alaw and ulaw), G.722, G.729, OPUS
Video: VP8, H.264
Fax: T38 enabled fax server
SBC software voor het koppelen van IP telefoons via een beveiligde tunnelverbinding
Verbinden met andere 3CX systemen via bridge functionaliteit
Failover en redundatie (Enterprise licentie nodig)
Two Factor Authentication bij inloggen in webclient
SIP Anti-Hackbeveiliging
3CX Configuration RESTful API
3CX Call RESTful API
Multi Company modus (gebruikers zijn niet zichtbaar voor gebruikers in andere departments)
FAX technisch
Fax-naar-email mogelijkheid
Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking
Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
Presence status in te stellen en zichtbaar van collega’s (beschikbaar, afwezig, niet storen, lunch, businesstrip)
Onderling chatten met collega’s
Ontvangen van voicemail via email
Geavanceerde doorschakel opties op basis van de presence status
Click-2-call met de 3CX Windows app
Whatsapp integratie
Facebook integratie
Live chat geïntegreerd met website
SMS integratie
Web Conferencing
WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
Conference via 1 klik
Opname van meetings
Remote Control / Assistentie
Delen van beeldscherm
100 deelnemers bij Professional licentie, 250 deelnemers bij Enterprise licentie
Mobiele client ondersteuning
Android client
iOS client
Windows client
Web client
Applicatie integratie
Office 365 (oa. Single Sign-On)
Microsoft Teams integratie (minimum Enterprise licentie nodig met 16 gelijktijdige gesprekken)
Bitrix24
ConnectWise
Freshdesk
Hubspot
Jetpack CRM
Kommo
Microsoft Dynamics
Pipedrive
Salesforce
Vtiger
Zendesk
Zoho
MongoDB, MsSQL, MySQL, PostgreSQL databases
Hotel Modules: Fidelio en Mitel
CRM API en CRM Integration Wizard om zelf CRM’s te koppelen
Call Center / Contact Center
Geavanceerde wachtrij strategie
Uitgebreide Call Reporting
Real Time wachtrij statistieken
Wachtrij rapportages
Meeluisteren / Inbreken / Influisteren tijdens gesprekken
Opzoeken van klantnaam op basis van callerid
Wallboard
Switchboard wachtrij manager
Eenvoudig zoeken naar gespreksopnames
Mogelijkheid voor supervisor om agents in- en uit te loggen
Terugbel mogelijkheid als de wachtrij vol is
CRM integratie (direct openen klant pagina, rapportage/geschiedenis, optioneel: link naar gespreksopname, automatische nieuwe klant aanmaken in CRM systeem)