Telefooncentrale opties

  • Locatie-onafhankelijk koppelen van IP telefoons en 3CX apps om te bellen
  • Geen extra kosten voor 3CX app en webclient om te bellen, te chatten en weergeven van status
  • Opnemen en achteraf beluisteren van gesprekken
  • Omzetten van voicemail en gespreksopnames naar tekst (transcriptie) door middel van AI (3CX, Google Speech of OpenAI Whisper)
  • Classificeren van gespreksopnames met sentimentscore via AI
  • Voicemail en voicemail naar email
  • Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
  • Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
  • Wachtrijen en wachtmuziek
  • Automatisch in- en uitloggen in wachtrijen op basis van je status (beschikbaar/afwezig/niet storen)
  • Doorschakelen op basis van tijdcondities of kalender condities
  • Doorschakelen op basis van de status van de gebruiker (beschikbaar/afwezig/niet-storen)
  • Hot Desking (verschillende gebruikers kunnen inloggen op 1 telefoon)
  • Conference call mogelijkheid
  • Gesprekken parkeren
  • Telefoonnummer doorschakelen op basis van kantooruren of feestdagen
  • Inkomend en uitgaand routeren van gesprekken op basis van patroonherkenning
  • Ondersteuning voor intercom, indien ook ondersteund door de telefoons
  • Ondersteuning voor video telefoons
  • Bedrijfstelefoonboek wat automatisch synchroniseert met ondersteunde telefoons
  • Geen telefoon registratie problemen bij gebruik van gratis 3CX SBC software
  • Gebruik maken van Call Scripts met aparte software voor complexere (interactieve) dialplans

Telefooncentrale beheer & rapportage

  • Admin webinterface om gebruikers te beheren, gebruikersrechten en belplan in te stellen
  • Instellen van afdelingen (departments) met eigen openingstijden en vakantiemeldingen
  • Gedetailleerde gespreks- en wachtrijrapportage
  • Direct opnemen en instellen van af te spelen berichten
  • Automatisch configureren van IP telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware bij ondersteunde telefoons
  • Blokkeren van nummers en specifieke landbestemmingen
  • Blokkeren van admin toegang op basis van IP adres
  • Overzicht van (aantal) lopende gesprekken
  • Overzicht van geregistreerde medewerkers en telefoons
  • Backup/restore mogelijkheid
  • Automatisch extern opslaan van backups, gespreksopnames, voicemails, faxen en chat teksten (Google Storage, SMB, (S)FTP, SharePoint)
  • Automatisch downloaden en installeren van 3CX updates
  • Audit log om te zien wie welke wijzigingen heeft gemaakt

Telefooncentrale technisch

  • SIP ondersteuning
  • TLS/SRTP ondersteuning voor beveiligde gesprekken
  • IPv6 ondersteuning
  • Ondersteunde codecs:
  • Audio: G.711 (alaw and ulaw), G.722, G.729, OPUS
  • Video: VP8, H.264
  • Fax: T38 enabled fax server
  • SBC software voor het koppelen van IP telefoons via een beveiligde tunnelverbinding
  • Verbinden met andere 3CX systemen via bridge functionaliteit
  • Failover en redundatie (Enterprise licentie nodig)
  • Two Factor Authentication bij inloggen in webclient
  • SIP Anti-Hackbeveiliging
  • 3CX Configuration RESTful API
  • 3CX Call RESTful API
  • Multi Company modus (gebruikers zijn niet zichtbaar voor gebruikers in andere departments)

FAX technisch

  • Fax-naar-email mogelijkheid

Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking

  • Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
  • Presence status in te stellen en zichtbaar van collega’s (beschikbaar, afwezig, niet storen, lunch, businesstrip)
  • Onderling chatten met collega’s
  • Ontvangen van voicemail via email
  • Geavanceerde doorschakel opties op basis van de presence status
  • Click-2-call met de 3CX Windows app
  • Whatsapp integratie
  • Facebook integratie
  • Live chat geïntegreerd met website
  • SMS integratie

Web Conferencing

  • WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
  • Conference via 1 klik
  • Opname van meetings
  • Remote Control / Assistentie
  • Delen van beeldscherm
  • 100 deelnemers bij Professional licentie, 250 deelnemers bij Enterprise licentie

Mobiele client ondersteuning

  • Android client
  • iOS client
  • Windows client
  • Web client

Applicatie integratie

  • Office 365 (oa. Single Sign-On)
  • Microsoft Teams integratie (minimum Enterprise licentie nodig met 16 gelijktijdige gesprekken)
  • Bitrix24
  • ConnectWise
  • Freshdesk
  • Hubspot
  • Jetpack CRM
  • Kommo
  • Microsoft Dynamics
  • Pipedrive
  • Salesforce
  • Vtiger
  • Zendesk
  • Zoho
  • MongoDB, MsSQL, MySQL, PostgreSQL databases
  • Hotel Modules: Fidelio en Mitel
  • CRM API en CRM Integration Wizard om zelf CRM’s te koppelen

Call Center / Contact Center

  • Geavanceerde wachtrij strategie
  • Uitgebreide Call Reporting
  • Real Time wachtrij statistieken
  • Wachtrij rapportages
  • Meeluisteren / Inbreken / Influisteren tijdens gesprekken
  • Opzoeken van klantnaam op basis van callerid
  • Wallboard
  • Switchboard wachtrij manager
  • Eenvoudig zoeken naar gespreksopnames
  • Mogelijkheid voor supervisor om agents in- en uit te loggen
  • Terugbel mogelijkheid als de wachtrij vol is
  • CRM integratie (direct openen klant pagina, rapportage/geschiedenis, optioneel: link naar gespreksopname, automatische nieuwe klant aanmaken in CRM systeem)
  • SLA alerting / rapportage