Home
menu
Home
Diensten
Telefooncentrale abonnement
Telefoonnummers
IP telefoons & headsets
3CX Free Plus en 3CX SMB Plus
Bellen met Teams
Vast-mobiel integratie
DSL verbinding
FAQ
Partners
Over ons
Blog / Cases
Contact
NL
EN
010-820 00 10
3CX SMB Plus Functionaliteit
3CX versie 20
Admin webinterface toegang om gebruikers te beheren, gebruikersrechten en belplan in te stellen
Geen extra kosten voor 3CX app en webclient om te bellen, te chatten en weergeven van je status
Opnemen en achteraf beluisteren van gesprekken
Voicemail en voicemail naar email
Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
Wachtrijen en wachtmuziek
Automatisch in- en uitloggen in wachtrijen op basis van je status (beschikbaar/afwezig/niet storen)
Rapportage van gesprekken en wachtrijen
Telefoonnummer doorschakelen op basis van kantooruren of feestdagen
Direct opnemen en koppelen van ingesproken berichten (bv. bij gesloten of vakantie)
Automatisch configureren van IP telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware
Ondersteuning voor video telefoons
Geen telefoon registratie problemen bij gebruik van gratis 3CX SBC software
Overzicht van alle lopende gesprekken in het web client paneel
Wallboard met wachtrijstatistieken
Persoonlijk telefoonboek voor click-to-call
Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking
Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
Presence status zichtbaar van collega’s
Automatisch contacten openen in gekoppeld CRM
Geavanceerde doorschakel mogelijkheden op basis van status, ook naar externe (mobiele) nummers
Mogelijkheid om een conference call op te zetten
Whatsapp integratie
Facebook integratie
Live chat
SMS integratie
Web Meeting
WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
WebMeeting via 1 klik
Opname van webmeetings
Delen van beeldscherm
Mobiele client ondersteuning
Android app
iOS app
Windows app
Web client