• 3CX versie 20
  • Admin webinterface toegang om gebruikers te beheren, gebruikersrechten en belplan in te stellen
  • Geen extra kosten voor 3CX app en webclient om te bellen, te chatten en weergeven van je status
  • Opnemen en achteraf beluisteren van gesprekken
  • Voicemail en voicemail naar email
  • Gebruik van belgroepen waarbij meerdere telefoons tegelijk rinkelen
  • Flexibel inrichten van keuze menu’s (Interactive Voice Response)
  • Wachtrijen en wachtmuziek
  • Automatisch in- en uitloggen in wachtrijen op basis van je status (beschikbaar/afwezig/niet storen)
  • Rapportage van gesprekken en wachtrijen
  • Telefoonnummer doorschakelen op basis van kantooruren of feestdagen
  • Direct opnemen en koppelen van ingesproken berichten (bv. bij gesloten of vakantie)
  • Automatisch configureren van IP telefoons, inclusief herstart op afstand en updaten van firmware
  • Ondersteuning voor video telefoons
  • Geen telefoon registratie problemen bij gebruik van gratis 3CX SBC software
  • Overzicht van alle lopende gesprekken in het web client paneel
  • Wallboard met wachtrijstatistieken
  • Persoonlijk telefoonboek voor click-to-call

Unified Communications en hulpmiddelen voor samenwerking

  • Eigen 3CX client software met hieronder beschreven UC mogelijkheden
  • Presence status zichtbaar van collega’s
  • Automatisch contacten openen in gekoppeld CRM
  • Geavanceerde doorschakel mogelijkheden op basis van status, ook naar externe (mobiele) nummers
  • Mogelijkheid om een conference call op te zetten
  • Whatsapp integratie
  • Facebook integratie
  • Live chat
  • SMS integratie

Web Meeting

  • WebRTC gebaseerd, geen plugin nodig
  • WebMeeting via 1 klik
  • Opname van webmeetings
  • Delen van beeldscherm

Mobiele client ondersteuning

  • Android app
  • iOS app
  • Windows app
  • Web client